Skvatt litt når jeg så dette må jeg si...
http://www.yrkesbil.no/artikkel.php?aid=37123
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Du, ta å prøv en annen bil du så tenker eg du forandrer meining:) For min del er Hiace en blikkboks av ei skranglekasse.... Toyota kvaliteten er ikkje som den engang var lenger, så eg trur nok konkurentane har like solide biler.Helge67 skrev:Nei, dette var ikkje godt nytt.![]()
Har hatt hiacer frå 1986, og fram til no. Og det kjem eg til å fortsetje med.
Betre bil finst ikkjeKva hjelper det med betre komfort i andre merker, dersom bilen ikkje startar / virkar når den skal ? For oss handverkarar så fungerer det ikkje å sitja i ein god førerstol, medan bilen står ubrukeleg i garasjen eller på verkstad. Det er iallefall svært vanskeleg å fakturere nokon for det.
Nei, no er det berre å bestille seg ny hiace, og ta godt vare på den så lenge ein kan.
Den dagen eg ikkje har ein hiace til å køyre på jobb i, då sluttar eg som tømrar.
containercruiser skrev:Du, ta å prøv en annen bil du så tenker eg du forandrer meining:) For min del er Hiace en blikkboks av ei skranglekasse.... Toyota kvaliteten er ikkje som den engang var lenger, så eg trur nok konkurentane har like solide biler.Helge67 skrev:Nei, dette var ikkje godt nytt.![]()
Betre bil finst ikkjeKva hjelper det med betre komfort i andre merker, dersom bilen ikkje startar / virkar når den skal ? For oss handverkarar så fungerer det ikkje å sitja i ein god førerstol, medan bilen står ubrukeleg i garasjen eller på verkstad. Det er iallefall svært vanskeleg å fakturere nokon for det.
Nei, no er det berre å bestille seg ny hiace, og ta godt vare på den så lenge ein kan.
Den dagen eg ikkje har ein hiace til å køyre på jobb i, då sluttar eg som tømrar.
Tja, langt nok til at eg står for mine kommentarer:)Bjerke skrev:containercruiser skrev:Du, ta å prøv en annen bil du så tenker eg du forandrer meining:) For min del er Hiace en blikkboks av ei skranglekasse.... Toyota kvaliteten er ikkje som den engang var lenger, så eg trur nok konkurentane har like solide biler.Helge67 skrev:Nei, dette var ikkje godt nytt.![]()
Du har kjørt endel Hiace skjønner jeg
Ingen varebil er i nærheten av å tåle det samme som hiacen.containercruiser skrev:Du, ta å prøv en annen bil du så tenker eg du forandrer meining:) For min del er Hiace en blikkboks av ei skranglekasse.... Toyota kvaliteten er ikkje som den engang var lenger, så eg trur nok konkurentane har like solide biler.
Vart du ikkje lei av å sniffe "svidd kløtsj lukt" da Jan?JanK 55 skrev:Enig med Helge 67 og motorgarasjen her. Hadde Hiace som arbeids bil sjøl. Minimalt med vedlikehold. Kun olje og smøring, 1.stk eksosanlegg 1. sett bremseklosser på 8 år gikk konstant med 1000kg last (verktøy og nødvendig utstyr) + nesten daglig med materialer på taket eller i varerom. Dvs. konstant overlast ,og ikke nok med det tung henger flere ganger i mnd.
Så da er det ikke så nøye at det er litt mindre komfort.
Selvfølgelig så rusta den som toyota'r flest.