De ble litt små.
Det blir en stilig bil

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Neste trøndergarasje-samling skal du få se den live, skilt eller ei!!TommyLj70 skrev:Detta ser meget bra ut må jeg si
Tror det blir bra jeg ogsåToyole skrev:Digger slike doninger. Nydelig plan, ekstra stas å ha designa og laga det sjøl. Flatbed og 6syl.!![]()
![]()
Takk.tr-racing skrev:Godt utført arbeid. Dette ser bra ut.
Bjerke skrev:ser kjempe bra ut, synes lampene var penest med uthevingen (teipen). Gjorde stor forskjell.
Mads skrev:best med ramme rundt lysene. De ble litt små. Det blir en stilig bil
4Springar skrev:Flott dette! Du har nok rett i at lyktene ble små... Jeg ville også hatt det andre ryggelyset på plass. Bra arbeid!
Da skal det bli ramme rundt lyktene slik at de ser litt større ut, må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det...ole_kristian skrev:Denne bilen her blir det et helt korrekt stuk på!!!![]()
Jeg syns baklampene dine er for små, men det er jaggu det eneste jeg vil bemerke også.
Flott vogn!
Syns også litt mer "fyll" rundt lykta gjorde seg, så etterhvert skal jeg nok finne på et eller annet. Hadde det vært treverk kunne jeg funnet noe listeverk og DeWalt'en, men tenker jeg må finne et eller annet i plast... DeWalt'en ble forresten brukt til å kappe alle aluprofilene. Det var greit å ha hørselvern og ansiktsskjerm da...JanP skrev:Synes at det sorte feltet rundt baklyktene fremhevet det, og ga hele bilen et løft sett bakfra. Fortsett med å prøve ut det.
Aheeem!ildhane skrev:jeg vil også hive meg på skrytebølgen og vil gratulere deg med en skikkelig UTE. jeg liker veldig godt at det begynner å hope seg opp med 70 serie pu her på berget, og det at alle som en er drit strøkne er jo bare en kjempebonus for oss som liker å se på bilder. og appropos bilder, når får vi photos av hele bilen ute av garasjen?
JodaTommyLj70 skrev:Skal ikke du komme og vise den fram i morgen da
Takk. 285/75-16 står det nå i vognkortet. 205R16 er heldigvis ikke nevnt med ett ordknut e skrev:gratulerer med godkjent bil, hva ble std. dekkdim?
Takk. Hadde ikke forventa at det skulle gå så glatt.SverreS skrev:Gratulerer med godkjent bil.......))))))