Du liker ikke bodylift?knut e skrev:selv om jeg er litt motstander må jeg også nok innrømme at det finnes noen fordeler, bla ic og også exos.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Du liker ikke bodylift?knut e skrev:selv om jeg er litt motstander må jeg også nok innrømme at det finnes noen fordeler, bla ic og også exos.
riktig, det regnes i mitt hode som juks.Per Martin skrev:Du liker ikke bodylift?knut e skrev:selv om jeg er litt motstander må jeg også nok innrømme at det finnes noen fordeler, bla ic og også exos.
Hmmm, tja...knut e skrev:riktig, det regnes i mitt hode som juks.Per Martin skrev:Du liker ikke bodylift?knut e skrev:selv om jeg er litt motstander må jeg også nok innrømme at det finnes noen fordeler, bla ic og også exos.
Halloen! Yess, er planen det! Blir vel en tur til setermoen også...1911 skrev:Kommer du til Finnland i sommer med den Per M????
Enig!Walkabout skrev:17" felg er i mine øyne penest, hvertfall om det blir "tradisjonelle" felg som ikke er pulverlakkert eller har en spesiell/ekstraordinært tøff utforming. Gjør seg med litt felg også, så det ikke bare blir ballong
Glimmers! Er det jeg også tenker! Kan da få dekket til å flyte bra ut uten å miste all høyda. Det "gyldne snittet" mellom størrelse på dekk og felg er kanskje annerledes på sommer enn på vinter?arcticlc skrev:tror du kan vurdere 17" felg. når du slipper ut max luft på 15"-38 blir trossalt bilen bra mye lavere og med så mye gummi har dekket lagt seg helt ut selv om du har 17" felg..
Seksti? Ikke like femi i fasongen som åtti. Åttier passer best for mannlige frisører og fotball-mammaerRogerFo skrev: Det er mulig det finnes alternativer, men ikke... som jeg kan se i HDJ-80 rus...