Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Her kan du opprette din egen "garasje", legge inn bilder av din Land Cruiser.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Bytta glødepluggar i romjula, men det endte som alltid med at den siste sit for godt fast. Litt for mykje og den eine knakk på 4. syl. Gjengepartiet er ute so er berre sjølve glødestaven som sit att i toppen. Ser den gjeng ned i brennkammeret (og ikkje før innsugsventilen) so burde vel vera mogleg å cranke motoren og få kompresjonen til å gjera sitt?? ....... :evil:
Har ikkje gjort noko med det enno og heller ikkje starta motoren sidan då. Har vurdert "grisepikk" eller tynn nebbtang, men er redd for at han berre sklir ned i sylindaren.

Bilde
Bilde
Senest rettet af BrageGundersen ons jan 09, 2013 1:02 am, rettet i alt 1 gang.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
skeptisk
Innlegg: 146
Ble med: søn okt 26, 2008 10:49 pm
Lokasjon: tromsø

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av skeptisk »

knakk en glødeplugg på samme viset, på en 1kzt motor. fylte inn litt wd40, og kjørte meg en tur. etter en stund så kom den ut. du hører de gått når den løsner.
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Korleis var det for deg; glødeskinna ligg vel i vegen og litt utsatt til?
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
skeptisk
Innlegg: 146
Ble med: søn okt 26, 2008 10:49 pm
Lokasjon: tromsø

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av skeptisk »

tok bort skinna. kjørte sikkert 1 mil for den kom. mye trykk i en bakke, så small den ut
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Toppers! Takk skal du ha :wink: Fær prøva på det og sjå om det hjelper.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Då kom endeleg diffen heim att i går. Heile dagen gjekk til montering, MEN ( :roll: ) ettersom eg demonterte styresnekka på jobb og det har gjenge konkurs får eg ikkje henta ut trykkslangen til servoen :evil:
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Montering av listverk i 15 blå er ikkje å anbefale. Hård gummi og kalde fingre. Jaggu på tide at dei kom på etter 5 år i opplag.
Bilde

Postar opp somme bilder av arbeidet dei siste dagane. Den gamle medbringaren (og lageret) tok ein støyt, so med det fiksa burde det ikkje vera trong for å bytte det att om 10(?) år. Burde innan då få modda ein ny mellomaksel og ein ny framaksel med litt mindre piniongvinkel, dobbelkryss og dual crawler. Eg sa eg skulle sjekke opp i det skovelhjulet som skulle flytte olje opp på det øvste lageret, men det kom eg ikkje på før for 5 minutt sidan :| Den eine drivknuta bør byttast på sikt, men det fær vera for no.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
leikmyras
Innlegg: 64
Ble med: lør des 10, 2011 9:42 am
Lokasjon: Hakadal

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av leikmyras »

Her var det mye snasent ja.flott bil. Bygger min med 37"og girer ned diffene max. For dette er ikke akkurat overmotorisert. Men har gått en litt annen vei pga bremser. Og disse bremsene er grunnen til at jeg ikke stiller til Vikingtreffet med HJ60. Delene jeg skal ha ble bestilt før jul men det ble en feil og de nye delene har ikke kommet. Sånn er det bare. Håper du blir ferdig du ihvertfall.
Thomas Ryen
90098771

LC 120 AT 35
HJ 60
Brukeravatar
håvard
Innlegg: 4005
Ble med: søn feb 22, 2004 3:37 am
Lokasjon: Halden

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av håvard »

Blir bra! Men, har du ikke låsing på ARB siden? Den 8mm bolten skal ha en låsebøyle slik som anfre siden din har.
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

60 er absolutt ven i dei fleste dimensjonane. Alt frå 255/85-16 til 38"++
Når du girer ned diffane maks må vel detstøye utruleg i 80,90,100.Køyrer luxen på 37" med4.56 (org giring) og skulle gjerne gira den om til 4.10 eller endå høgre. 3.70'ish hadde nok vore bra med 4.70 i transfer.
Senest rettet af BrageGundersen man sep 14, 2015 7:32 am, rettet i alt 2 gange.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Jaggu kom 60 på vegen førre veke. Jobben eg hadde tidlegare gjekk konkurs og ettersom det var der eg overhala styresnekka gløymte eg trykkslangen mellom pumpa og snekka att. Ikkje lett å koma inn mtp bostyrar etc so måtte ordne ny slange. Takk til Haugen for delelager i nøden :wink:

Har byrja litt med dieseltilføringa i dag for å finne ut kvifor han ikkje fær nok væske. Kan nokon forklare kva dei ulike ut-/inngangane på tanken er?
Bilde

nr. 1 og 8 seier seg sjølv, men sliter med resten.
Har au ein haug med slangar i innerskjermen bak som dei kallar "Fuel evaporative separator". Forstår det er noko med dieseldamp, men det er vel det einaste eg kan forstå :roll:
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
Johnny Fredriksen
Innlegg: 615
Ble med: tor jan 20, 2011 9:45 pm

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av Johnny Fredriksen »

Nr 2 er tilførsel fram til motor
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Det stoppa litt opp med mykje anna å gjera, og radt flyg dagane.

Fann feilen her om dagen og den er i filteret.., eller anten filteret eller filterhuset. Det er i og for seg greit, men eg veit ikkje kva for eit filterhus eg har. Ser på toyodiy at det ikkje er det orginale til HJ60.

Bilete av filterhuset
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
toddi
Innlegg: 1055
Ble med: tor feb 18, 2010 7:36 am
Lokasjon: Rogaland, Sandnes
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av toddi »

Her gjøres mye godt arbeid. Magisk :-)
Jobber med saken
Ta en kikk på min Garasje. viewtopic.php?f=37&t=12349
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Ja, joda.., snart eit halvt år i mitt eige, men har ikkje køyrd meire enn 500 km etter eg henta han. Skulle gjerne vore på fleire treff i vinter, men desverre har det ikkje klaffa. Fær nytt dieselfilter på torsdag (om to dagar) so er berre å håpe på at det då vil løyse seg. Litt køyring i påska og fram til luxen blir EU ok før LCen blir parkert igjen :wink:
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Litt blir gjort i nær framtid.
- Turteljaren fungerer ikkje
- Dieselmålaren fungerer ikkje
- Lek ein halvliter kjølevæske per 50 liter/30 mil
- Rydde opp i mykje surr i el.nettet. Utførd rimeleg jalla-balla :roll:
- Lek eksos i pakninga til manifolden og bak ved ljuddemparen
- Rusta litt i bremserøyr ved downpipen (Legg samstundes opp varmeskjold).
- Bytte skiver, klossar og calipterar.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Brukeravatar
Dag Einar
Innlegg: 5200
Ble med: tor mai 13, 2004 11:05 pm
Lokasjon: Råde i Østfold
Kontakt:

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av Dag Einar »

Hvordan gikk det med den glødepluggen som knakk?
Gjorde du så det ble beskrevet tidlgiere i tråden og fungerte dette?
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Toyota IQ 1.4 diesel 115hk 2010
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982

Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Ettersom han ikkje har fenge nok punch med (for) lite diesel har han ikkje rikka seg. Burde koma seg då.

Filterhuset fann eg ut av og det var med 45 gal/h filter frå Parker Racor.
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Containercruiser
Innlegg: 988
Ble med: søn nov 29, 2009 6:10 pm
Lokasjon: Nordfjord

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av Containercruiser »

Dæven steike. Den bilen din e rå! Ikkje vanskelig å legge merke til denne blant rånerne i bygda:p hehe
BrageGundersen
Innlegg: 122
Ble med: tir mar 29, 2011 2:32 am
Lokasjon: Midt-Telemark

Re: Gundersens lettere modifiserte HZJ60

Innlegg av BrageGundersen »

Containercruiser skrev:Dæven steike. Den bilen din e rå! Ikkje vanskelig å legge merke til denne blant rånerne i bygda:p hehe
Hehe, jau han ruver høgt.

Update:
Dieselproblemet var filterhuset som lakk luft på handpumpa.
Elles stend han no på 37arane frå Hiluxen. Bilete blir ikkje lasta opp då eg ikkje unnar han det :lol: Har ikkje fenge køyrd dekka runde etter over 300 km dei siste vekene so parallellstaget blir valsa beint og felgane blir sete i dreibenken for å sjå kor rett alt er. Er visst berre trøbbel om dagen :|
KZN110 37"
LN110 SAS 37"
HJ60
x HZJ60 AT44
Svar

Tilbake til «Garasje»