Stikkordsmessig er det:
- Kompressor luftfjærnig bak - byttes
- Drivakselmasjett - 1 stk revnet, byttes
- Viskerblad - byttes
- Skifte viftemotor (ulyd) - byttes
- Flushing automat - «pleier å gjøre det når bilene har gått såpass langt» (gått 146.000km)
- Bremseskiver og klosser bak - «holder 8-10’km til før de MÅ byttes»
- Tett utlufting diff bak - fikses
- 4 hjulskontroll inkl spissing, - standard

Noen som har tips til hvordan jeg kan løse dette rimeligere i Trondheimsområdet?
Eventuelt andre råd for dere som har 120 med luftfjæring som har passert 150.000...?
Jeg har hatt bilen siden det stod 22.000km på telleren, og den har vært trofast, pliktoppfyllende og rimelig i drift så langt...
Er dette starten på et dyrt bilhold videre?
Mvh
Jan Håvard
Sent from my iPhone using Tapatalk