Støtdempere bak
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Lastavhengig bremseventil på bakaksel
Hei igjen.
Toyota Stavanger påsto at det ikke trengtes justering av bremseventilen på bakakselen etter hevingen.
Er dette riktig? Skulle tro at denne måtte justeres når bilen heves 5-6 cm?
Er det noen erfaringer på dette?
Toyota Stavanger påsto at det ikke trengtes justering av bremseventilen på bakakselen etter hevingen.
Er dette riktig? Skulle tro at denne måtte justeres når bilen heves 5-6 cm?
Er det noen erfaringer på dette?
LC 90 VX Aut
1KZ-TE 3.0TD
1998
1KZ-TE 3.0TD
1998
godkjennig
Vi må forlenge den på Nissan bilene for å få den godkjent .
tilsvarende hevingen
tilsvarende hevingen

godkjennig
Vi må forlenge den på Nissan bilene for å få den godkjent .
tilsvarende hevingen
tilsvarende hevingen

-
- Ble med: fre nov 30, 2007 5:32 am
- Lokasjon: Nordland
Må også ha nye fjærer og dempere.
Dette OME settet, går det å få et slikt uten at man hever bilen, synes den er grei som den er. Hadde tenkt å kjøpe noe ordentlig, så hvis det er noen som mener at originalt fra Toyota ikke duger så tror jeg at jeg går for et slikt OME sett, eller kanskje det finnes noe annet som er like bra, håper på svar.
Dette OME settet, går det å få et slikt uten at man hever bilen, synes den er grei som den er. Hadde tenkt å kjøpe noe ordentlig, så hvis det er noen som mener at originalt fra Toyota ikke duger så tror jeg at jeg går for et slikt OME sett, eller kanskje det finnes noe annet som er like bra, håper på svar.

vanskelig
Det er vel ikke lett å si at tingene fra Toyota ikke duger, men det må være lov å si at en del egenskaper føles bedre med fjærer fra OME
faktisk aldri oplevd at noen har ønsket bytte tilbake eller til andre typer fjører.
har også testet en del annet, men føler på ingen måte det er bedre en OME.
det er nok en grund til att 90% bruker OME,
det er nok også en grund til at alle vil selge det, og være ene levrandører for dette.
Huk vi bor i Norge ikke USA, det kan være litt lurt å tenke på.
faktisk aldri oplevd at noen har ønsket bytte tilbake eller til andre typer fjører.
har også testet en del annet, men føler på ingen måte det er bedre en OME.
det er nok en grund til att 90% bruker OME,
det er nok også en grund til at alle vil selge det, og være ene levrandører for dette.
Huk vi bor i Norge ikke USA, det kan være litt lurt å tenke på.